nordik gönüllerin sultanı danimarka'da



birkaç hafta önce danca kursunda rastgele bir konuyla ilgili konuşmam gerektiğinde björk'ün istanbul konserine gittiğimden ve bunun benim için nasıl büyük bir deneyim olduğundan bahsettim. hocamız orta yaşın üzerinde dan bir kadın. ben konuşmaya başlayınca kadının gözlerinde bir ışıltı belirdi. ben uzun cümleler kurmuş olabilmek için ne kadar björk hayranı olduğumu anlattıkça kadının gözündeki ışıltı arttı arttı... konuşmamı bitirdim ki, kadın bana björk'ün kariyerindeki dönüm noktalarıyla ilgili falan sorular sormaya başladı. meğerse björk fanıymış. tabii ki sadece şarkılarını bilip kuzeyli olduğu için de sevdiğim björk'ün kariyerini konu alan bir sınavı geçemezdim. dediklerini anlamıyormuşum gibi garip hareketler yaptım. o anlattıkça anlattı. kendi gibi bir björk hayranı bulduğu için bir mutlu oldu ki sormayın...

kuzeyin önemli etkinliklerinden northside'ın instagram hesabından çok bomba bir paylaşım geldi. björk festival kapsamında bu yaz århus'ta sahne alacakmış. anam kadın çok nazlı. bir yere gelmesi için 20 yıl beklemeniz gerekiyor. yani şurada o kadar sen de nordiksin. yok. danimarka'ya bile en son 5 yıl önce roskilde festivali'nde gelmiş. århus'a da 25 yıl önce gelmiş (o kadar süredir müzik yapıyor muydu ya? - kendimi halen 20 yaşında sanıyorum). bu güzel haber danları olduğu kadar biz sonradan nordikleri de heyecanlandırmaya yetti tabii.. bakalım umarım yaza kadar savaş falan çıkmaz ya da kadın fikrini değiştirmez de kendisini yine bir yakından görürüz.

festivalle ilgili detay için: northside.dk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder